Поради батькам



Поради батькам: 

1.     Будьте другом своїй дитині. Проявляйте зацікавленість її захопленнями і обговорюйте проблеми, що виникають. Якщо Ви зможете стати тією людиною, якому Ваша дитина довіряє, їй не доведеться шукати підтримки у віртуальних друзів.
2. Установіть комп'ютер в місці, доступному всім членам родини. Це значно полегшить контроль за його використанням.
3. Складіть правила безпечної поведінки в Інтернеті, в яких будуть перераховані вимоги, що стосуються користування Інтернетом, а також алгоритм дій дитини при зіткненні з небезпечним незнайомцем або сексуальним  домаганням.
4. Напишіть ці правила на папері і прикріпіть біля комп'ютера!
5. Попросіть Вашу дитину нікому не повідомляти особисте: ім'я, вік, номер телефону, домашню адресу, номер школи. Поясніть, що не слід висилати свої фотографії людям, з якими вона познайомилась в Інтернеті.
6. Попросіть Вашу дитину відразу ж розповідати Вам про неприємні ситуації під час спілкування в Інтернеті, підкресливши, що Ви не будете сердитися, про що б вона не розповідала.
7. Переглядайте інформацію, що міститься в комп'ютері Вашої дитини. Це допоможе Вам контролювати її спілкування в мережі. Але пам'ятайте, що дитина може користуватися Інтернетом не тільки вдома, але і в школі, Інтернет-клубі, у друзів.
8. Нагадуйте дитині про те, що всі правила безпеки в Інтернеті залишаються в силі й тоді, коли вона користується комп'ютером і не вдома, наприклад в Інтернет–кафе чи у друзів.




КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ

         Гострим питанням  у будь – яких міркуваннях про користь комп’ютера є комп’ютерні ігри. Що вони несуть? Користь або шкоду? Позитивні якості ігор, як комп’ютерних, так і простих , приблизно однакові.
Комп’ютерні ігри розвивають у дитини:
Комп’ютерні ігри вчать дитину:
* швидкість реакції;
* дрібну моторику рук;
* візуальне сприйняття об’єктів;
* пам’ять і увагу;
* логічне мислення;
* зорово – моторну координацію
* класифікувати й узагальнювати;
* аналітично мислити в нестандартній ситуації;
* досягати своєї мети;
* удосконалювати інтелектуальні навички
         Під час комп’ютерної гри дитина наче потрапляє в чарівну казку, де існує свій світ. Цей світ такий схожий на справжній!!! Коли герої комп’ютерної гри пропонують дитині полагодити стіну будиночка (правильно скласти пазл) або розташувати цифри по порядку, щоб дістатися скарбів, діти відчувають свою значущість. А якщо в кінці завдання говорять: «Молодець, ти впорався на відмінно!», - це викликає захват! Однак є і негативний бік захоплення комп’ютерними іграми. Це комп’ютерна залежність.


Скільки часу можна проводити дитині
за комп’ютером
Умовно безпечний час, який може проводити дитина за комп’ютером (у хвилинах), можна обчислити, помноживши кількість років, що виповнилося дитині, на два. Наприклад, якщо їй 10 років, то для неї умовний небезпечний час становить 20 – 30 хвилин. Після цього обов’язково має бути перерва не менш ніж на 1 годину. Вибір напряму розвитку дитини стоїть за батьками, їм вирішувати: грати їхнім дітям у комп’ютерні ігри чи ні, але живе, довірливе, дружнє спілкування з дітьми ніколи не замінить комп’ютер.
Пам’ятайте, що використання комп’ютера дитиною будь – якого віку повинно супроводжуватися постійною увагою і контролем батьків. тільки постійний контроль, довірливі стосунки між дитиною і батьками зможуть забезпечити виховання критичного мислення і можливість усвідомлення корисної та негативної інформації.

 



Комментариев нет:

Отправить комментарий